Sunday 9 February 2020

Tahun Baru Team Baru

Pengumuman Kerjasama Rasmi:
"Official Partnership Collaboration Announcement"




.
Sekiranya anda mengikuti perkembangan syarikat kami, anda semestinya menyedari bahawa kami merupakan "One Stop Center" yang menawarkan pelbagai khidmat perundangan. Tidak seperti firma setiausaha yang lain,
vision kami adalah membantu usahawan untuk berkembang dengan memberi khidmat perundingan mengikut akta-akta yang terdapat di Malaysia. Sebab itu kami aktif menghadiri seminar-seminar yang di anjurkan oleh kerajaan Malaysia
.
Jadi pada February 2020, kami dengan bangganya telah menandatangi "Memorandum Understanding" bersama Syafiq Kama & Co. & Haqq Razak & untuk menunjukan kami serius membantu usahawan untuk berkembang maju.
.
Pelbagai perancangan dan aktiviti yang akan kami akan tawarkan, Di antaranya adalah :
1. Khidmat nasihat perundangan pensyarikat, perancangan cukai, akaun & wasiat;
2. Membantu usahawan yang ingin menukar daripada status Sdn Bhd kepada Berhad. (Initial public offering ("ipo")
3. Akan menjalankan hubungan kerjasama dengan firma-firma di luar Malaysia untuk membantu usahawan Malaysia yang ingin mendaftar syarikat di luar Malaysia.
.
Dengan kerjasama ini, kami percaya vision kami untuk untuk membantu 1,000 usahawan berkembang maju akan tercapai dengan lebih pantas. k
.
Juga, secara tidak langsung juga kami telah mempunyaai dua cawangan iaitu
1. Maluri, Kuala Lumpur
2. Bandar Seri Putera, Selangor
Selain itu, kami juga terbuka kepada mereka yang ingin berkerjasama dengan kami. Kepada Team Member pula, mari kita berkerja dengan lebih keras pada tahun keramat 2020 ini.

Bagi saya,
Jikalau ingin berkembang adalah better untuk mencari team yang boleh membantu anda.
If anda jenis tidak mempercayaai orang. Ini bermakna ada mempunyaai team member yang salah.
Untuk pengetahun anda.

Team saya sekarang adalah team saya yang ke lima, mcm-mcm ragam dan kerenah saya telah jumpa dan saya berharap team sekarang ini akan kekal dengan lebih lama.

Boleh whatsapp saya juga

No comments:

Post a Comment

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...