Sunday 21 January 2024

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Impian saya untuk mempunyai pejabat sendiri bertukar menjadi bangunan sendiri 🤗Sebab masih dalam proses, jadi saya hidden dulu program apa ye. Lepas sahaja selesai dan semua dah bersign dan selesai. Saya akan buat content di tiktok azizam.malaya perjalanan dia. Lama tau mohon, setahun lebih juga. 



Pada awalnya, saya tidak merancang untuk membeli pejabat lagi sebab cashflow hendak kena jaga, tetapi disebabkan owner ingin menjual, terus saya mencari peluang dan program yang wujud dan mohon. Disebabkan Kami menawarkan perkhidmatan setiausaha syarikat, alamat berdaftar sangat penting bagi kami sbb surat menyurat pelanggan sampai ke pejabat kami.

Sesiapa yang mengenali saya dari awal mungkin tahu bahawa saya bermula dengan menyewa meja pada tahun 2014-2015. Ikutkan kami hendak membeli unit saya sahaja, tetapi status bangunan ini adalah individual tittle. Nak tak nak kenalah beli satu bangunan. Bukannya murah mmg lebih 2Juta. 

Jadi apa lagi, macam biasa saya terus cari program-program yang ada wujud dan mohon sahaja.
Untuk makluman anda semua, ini yang membezakan saya dengan banyak usahawan. Macam saya ini, saya ni jenis mohon sahaja program-program yang anda. Dapat tak dapat belakang cerita, untuk pengetahuan anda banyak sahaja program-program yang wujud dekat Malaysia ini tidak kira bangsa dan agama. Kita sahaja kena rebut peluang 

 Tahun 2024 mungkin menjadi tahun "luck" untuk kami. Sebab ada lg bbrp berita baik yang akan menyusul. Insyaallah 🤗

Sekadar ingin berkongsi berita baik dengan rakan-rakan membaca blogspot saya ye. 🤗🤗

Sekiranya hendak menghubungi saya untuk pendaftaran syarikat atau percukaian boleh text saya di sini ye

https://beacons.ai/azizam.azizan
https://beacons.ai/azizam.azizan
https://beacons.ai/azizam.azizan
https://beacons.ai/azizam.azizan

No comments:

Post a Comment

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...