Sunday 13 August 2017

MyBaby My Photoshoot - Aleesa Azizam

Just untuk pegetahuan semua.
Selain company secetary. Saya juga membuat part time photography di bawah nama
karya Cinta Photo.
Boleh search di facebook dan instagram
.
Jadi hari ni saya nk sharing Gambar photoshoot Baby saya

Aleesa Azizam
Props : Pakai tudung Bini je. hehe
Props kedua : Mainan Anak Buah & Selimut
Props ketiga : creativity Bro. kena creative hidup nie. hehe

Jadi tengok sendiri ye.

Ini dengan caption. My beautiful Baby ;)

Ini konon-konon kena gantung baju. Susah nk dapat buat pose ni. Al maklum bby sentiasa bergerak-gerak

Acah acah Butterfly skit. hehe


Ini kononnya tengah belajar kapal. susah nk buat sampan tu. Sebab Aleesa non stop tendang-tendang

Yang ni dahulu saya shares. Sebab memang byk lagi On the way.
Apa-apa boleh contact saya di whatapp
0193960277  or email velvetgroups@gmail.com
Once again
Thank singgah blog saya ye

No comments:

Post a Comment

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...