Sunday 5 November 2017

Daftar SSM Biz Trust

Hai Semua

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya.
Kurang update sekarang sebab terlalu sibuk kerana tidak mempunyaai staff

Dan hari ni saya nk berkongsi product baru daripada SSM iaitu SSMbiz Trust

daripada pemahaman saya,  kewujudan product ini kerana SSM nk semua perniagaan online or services provider mendapatkan logo ini untuk diletakkan di website mereka.

Secara tidak langsung mengatakan website kami adalah perniagaan yang sahih.
.
Dan yang best dia. Sekarang ini pendaftaran adalah percuma. Jadi apa lagi cepat-cepat lah mendaftar
.
Saya sudah ada.
Boleh refer website saya dan sijil saya.
korang boleh mendaftar disini

https://biztrust.ssm.com.my

dan website saya adalah
www.velvetcorporate.com


j


No comments:

Post a Comment

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...