Thursday 14 February 2019

Apply Debit Card Maybank For Sdn Bhd???



Salam semua, terima kasih kerana singgah ke blogspot saya pada tahun 2019 ini.
Kepada mereka yang tidak mengenali saya.
Nama Saya adalah Azizam Bin Azizan seorang Company Secretary berlesen dan seorang agent pengurusan wasiat.
website official saya adalah www.malayacorporate.com

Jadi berbalik kepada tajuk asal.
Hari ini saya nk berkongsi tentang Application Debit Card untuk Syarikat Sdn Bhd.
Untuk pengetahuan anda semua, International Bank seperti OCBB Bank, Standard Chartered sudah lama dah Debit Card ini. Selain Debit Card, Loan Application pn sudah boleh apply di maybank ini
Hari ini saya akan kurang bercerita dan more sharing gambar.
.
Disclaimer : saya kongsi based on pengalaman. (saya bukan agent maybank or wakil mana-mana pihak, sekadar hendak berkongsi sahaja)

Login (Maker) Maybank2u Biz Account Bukan personal Account) (Syarat kena Solely By or Either One to Sign)

Click Apply Online

Selain Debit Card, Anda boleh Apply Loan dan Business Account yang lain
(tp kali ini saya hendak berkongsi Debit Card Application sahaja)

Selepas Click, anda boleh pilih berapa byk card nk apply
(macam saya, satu card sudah memandaai)

Isi Details

Sahkah

Belum selesai lagi, kena masuk Account Checker pula




Then Dalam Dua minggu dpt lah kad.

Agensi-Agensi yang kad ini boleh guna


Jadi goodluck kepada mereka yang nk apply.
Selain Maybank, CIMB pun sudah ada debit card.

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...