Saturday 2 January 2021

Nombor Syarikat SSM (Format Baru)

 Selamat Tahun baru 2021 semua.

Topik kali ini adalah nombor syarikat format baru di SSM. Untuk pengetahuan anda pada tahun 2019, SSM telah memperkenalkan nombor syarikat baru. Boleh lihat video penjelasan yang saya buat untuk lebih mudah paham. Ikutkan video ini saya dah post lama dekat Facebook, Tapi tahun 2021 ni nak ubah angin sedikit.Nak cuba aktif dekat youtube pula. Pening beb nk guna nama azizamazizan or nama Malaya Corporate. At the end saya tukar kepada Malaya Corporate. Insyallah tiap2 minggu akan post satu video. Video akan lebih fokus kepada pensyarikatan secara ringkas. 


Boleh terus click link video dibawah


Kepada mereka yang ingin menyemak nombor syarikat baru anda. Boleh semak di link di bawah.

https://www.ssm.com.my/Pages/Quick_Li... (Sila copy link ini) Hendak tukar setiausaha syarikat? Mendaftar Syarikat Sdn Bhd? Boleh terus menghubungi saya di talian

Sekiranya perlu sesi one to one coaching pensyarikatan boleh click link di bawah.

(tiada paksaan ye)

No comments:

Post a Comment

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...