Wednesday 14 July 2021

Tarikh-Tarikh Penting Syarikat Sdn Bhd (Khas untuk pembaca blogspot dan client saya)

Hi semua, tahun 2021 ini saya akan aktif mengeluarkan video di youtube.
Insyallah 10 video Persedian sebelum anda mendaftar syarikat sdn bhd"" akan saya keluarkan pada August 2021 nanti. Percuma sahaja. Pada client saya, 10 video tambahan akan saya beri secara percuma

Tujuan saya bersusah payah menyediakan video adalah untuk memberi ilmu pensyarikatan asas kepada mereka yang akan mendaftar  syarikat sdn bhd.


Ok berbalik kepada tajuk asal.

Topik kali ini adalah perkongsian saya tentang tarikh-tarikh penting syarikat sdn bhd. Sebenarnya video kali ini saya buat khas untuk client Malaya Corporate Sahaja. Tetapi sbb saya mengenali ramai orang daripada blogspot saya sahaja. Saya rasa pembaca blogspot saya juga boleh access video ini.

Video ini adalah perkongsian saya, tarikh-tarikh penting syarikat sdn bhd yang perlu anda tahu.
Selalunya ramai orang tak ingat dan tidak tahu. Jadi video ini hanya perkongsian sahaja.

Insyallah kualiti video, editing akan improve daripada semasa ke semasa
Harap membantu kepada pembaca blogspot sekalian.
ada persoalan direct text saya sahaja





No comments:

Post a Comment

Sudah ada bangunan Sendiri Tahun 2024 - Ini Story saya

Alhamdulillah, Alhamdulillah permohonan saya di bawah program untuk memiliki pejabat dengan sebuah agensi kerajaan telah diluluskan. Jadi Im...